Engin   01-08-2022 Saat 23:09
#1
Arkadaşlar Merhaba, İstanbul/Esenler/Turgut Reis Mahallesinde kullanmış olduğum sabit internet hizmetini 29 Temmuz 2022 Saat 09:20'den itibaren genel arıza sebebiyle kullanamamaktayım.

Arızanın ne zaman giderileceği ile ilgili tarih ve saat veriliyor fakat verilen tarih ve saat gerekçe belirtmeksizin sürekli erteleniyor. Sanırım santral kaynaklı büyük çaplı bir arıza söz konusu.

İşin garip tarafı VDSL hizmeti alan binadaki diğer kullanıcılar sorunsuz olarak interneti kullanabiliyorlar.  Gülümseme Benim VDSL alt yapıya geçiş talebim maalesef Türk Telekom tarafından kabul edilmiyor.

Sizlerde böyle günler süren internet kesintileri yaşadınız mı ? Bu arada BTK üzerinden şikayet kaydı oluşturdum, gelecek cevabı bu sayfada sizlerle paylaşırım.
uzman   02-08-2022 Saat 23:23
#2
Benimde zamanında yaşamışlığım oldu şuan bir sorun görünmüyor  Gülümseme

Bu arada En iyisini yapmışsınız. Geçmiş olsun inşallah kısa sürede dönüş yaparlar.
Engin   06-08-2022 Saat 17:56
#3
Yaşamış olduğum internet arızası 06.08.2022 tarihi itibariyle mevcutta Nokia olan GPON cihazının Zyxel marka GPON cihazı ile değiştirilmesiyle çözülmüştür.

Nokia GPON cihazı takılıyken yaklaşık 105 MB hız alıyordum, Zyxel takılınca yaklaşık 95 MB hız aldım. 

Not: Verilen bilgiye göre, Bu sorun Türk Telekom tarafından bulunduğum bölgenin pilot bölge seçilmesi ve güncelleme yapması sonucu oluşmuştur. Güncelleme sonrası Nokia marka cihaz sinyal alamamıştır.
KrALiÇe   06-08-2022 Saat 22:08
#4
sevindim sizin adınıza sorunun çözüldüğüne.
İfadeleri İptal Et?
  

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi